Jdi na obsah Jdi na menu
 


Návštěvní kniha

Zde mi můžete nechat nějaký vzkaz či dotaz.

www.demodex-dobyvatel.estranky.cz

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

AHA!

(Ivana K., 24. 6. 2011 13:42)

Takže:
poznatek č. 1 o nabídce vrácení feny a jejím následném utracení skutečně nic nepadlo, neb se k němu pan Horáček ve svém slohovém projevu nevyjádři..... :)
poznatek č. 2. Mirek a slečna Ivana mají psa z chovatelské stanice Dobyvatel. Naprosto zdravé a pravděpodobně ze stejného vrhu jako je Baria se kterým navštěvují výstavy a jsou úspěšní... Pouze by si představovali "jiný" servis. V čem by takový servis měl spočívat vědí asi jen oni sami. Prostě sii nejsou s paní chovatelkou sympatičtí a to je hlavní problém. (takové věci se stávají, světe div se..) Takže spunktovali celou tuto akci a "pomáhají" panu Horáčkovi tuto kauzu řešit... Něco jako osobní pomsta...
poznatek č. 3 Eva šíří pouze neověřené informace a nemá žádnou osobní konkrétní zkušenost, nebo se o ní alespoň nehodlá veřejně zmiňovat, takže nedůvěryhodné....
poznatek č. 4 Baria je bohužel nemocná vinou genetiky nebo neodborné léčby a kdo ví čeho ještě. Nemocná zvířata (i lidé) se rodily, rodí a rodit budou.. S tím jsou samozřejmě spojená rizika...
Takže tu máme 4 zhrzené lidi z jakéhokoli důvodu, kteří se rozhodli dělat chovatelce ze života peklo. Možná se stala chyba v komunikaci - někteří lidé si prostě nesednou a neumí spolu komunikovat, ale chyba není NIKDY jen na jedné straně..
Moc děkuji všem za príma zábavu a zpestření pracovního týdne. Moc jsem se pobavila :)))
PS: Panu Horáčkovi přeji co možná nejrychlejší uzdravení fenky

Re: AHA!

(Ivana R., 24. 6. 2011 15:01)

1/ o utracení fenky toho padlo více než dost, to že to sem nikdo Vám pod nos nenapíše, neznamená, že to tak není

2/ žádného psa z CHS Dobyvatel nemám (pouze vím dost, abych mohla napsat svůj názor), dále tu nikdo nepsal ani to zda pes z CHS dobyvatel je zdráv či nikoli (majitel pouze napsal, že se k jeho zdraví vyjadřovat nebude) – z čehož nemůžete jednostranně říci, že je zcela zdráv či byl.

3/ o servisu z této CHS asi nevíte nic, přeci psa z této CHS také nemáte, tak je to také pouze Vaše smyšlenka, na rozdíl od lidí co psa z uvedené CHS mají

4/ to že přátelé pomáhají je přeci normální věc mezi slušnými lidmi, a rozhodně si nemyslím, že když někdo někomu pomáhá, snaží se o pomstu, leda že vy si vykládáte pomoc jinak

5/ Barie je opravdu nemocná vinou genetiky, což nadále nemění fakt, že matka nemocné fenky je dále nakrývána a ani to nemění fakt, jak se chovatelka k celému problému postavila

Závěrem bych chtěla podotknou že z Vaši příspěvků vyplývá jediné, že podporujete postoj chovatelky, kteráse snaží produkovat štěňata na nemocné feně s nulových chovatelská servisem a lidé, kteří pomáhají zákonitě touží po postě…
Opětovně mne zajímá odkud víte podrobné informace o nabídkách paní chovatelky panu Horáčkovi?

Re: AHA!

(Mirek, 24. 6. 2011 15:55)

Dobrý den,
když o tuto kauzu máte takový zájem (moc tedy nerozumím vlastnímu důvodu), nechcete si popovídat osobně? Zkusila jste se někdy zamyslet nad tím, proč a kdy vlastně tento web vznikl? Co vše tomu předcházelo? Víte, jak vrozené zdravotní problémy řeší seriózní chovatel? Slečna Svobodová fenu přes rok neviděla, to Vám připadá korektní? Možná stačilo jen trochu osobní účasti a politování nad celou záležitostí (chovatel vybírá vhodné jedince ke krytí, nikoli budoucí majitel štěněte). O jaké osobní pomstě to mluvíte? O konzultacích zdravotního stavu fenky, která má podobný zdravotní handicap jako moje fena nebo o skutečnosti, že reprezentuji CHS Dobyvatel na výstavách? Zdravotní stav svého psa s Vámi rozhodně rozebírat nebudu, to jste snad ani čekat nemohla, že ne? O důvěryhodnosti Vašich názorů svědčí fakt, že ani mě, Ivanu nebo majitele štěněte osobně neznáte, takže Vaše názory a doměnky nejsou zcela nestranné, což bylo znatelné hned u prvního příspěvku. Máte pravdu, nemocná zvířata se rodí a rodit budou a snahou seriózních chovatelů by k tomu mělo docházet co nejméně ...navíc, pokud se jedná o genetické vady, kterým se dá předcházet a to generalizovaná forma trudníka rozhodně je, ale to jistě dobře víte.
Popravdě ...příliš jsem nepochopil, o co Vám jde?!?! Zpočátku se mi zdálo, že o trudníka ...teď mám ale pocit, že jsme se dostali do roviny osobní. Nikdo nikomu peklo dělat nechce, slečna chovatelka si jej dělá sama včetně vlastní reklamy CHS svým chováním. Neříkejte, že byste se zachovala stejně nebo podobně, když byste se dozvěděla, že štěně Vašeho odchovu je onemocnělo jakoukoli chorobou ...v našem případě ještě ke všemu přenosnou z matky.
Jestli Vám to přijde jako prima zábava?!?! Nevím, asi máte o zábavě lehce pohnuté představy.

Re: AHA!

(Pavel, 24. 6. 2011 22:58)

Vážená slečno kdybych tušil že je to pro vas jen zabava asi bych vam nikdy neodepsal.s.chovatelka tuto nemoc se mnou neřeší a sem moc rad že sem poznal lidi kteři maji ale i nemaji neco společneho se mnou a radi nam pomohli.At se jedna o p.Vlčka .s.Ivanu R.s.Lucii M. a další nebudu tu všechny psat ale i tak všem moc děkuji kteří nam nějak pomohli at již radou nebo jinou pomocí sem jim za to moc vděčny.K s,chovatelce se tu nebudu nijak momentalně vyjadřovat z osobních duvodu.Spozdravem Pavel

Snaha pomoci chovatelce CHS Dobyvatel

(Lucie Ch., 24. 6. 2011 16:24)

Milá Ivano K.,

ať čtu, jak čtu, tak se snažíte bránit a omlouvat chování chovatelky z CHS Dobyvatel.

Myslím si, že Vám hodně poděkuje, toto není pomoc ale spíše újma. Vzhledem k tomu, že podává na počkání trestní oznámení za pomluvu, možná se také dočkáte.

S pozdravem chovatelka která měla štěstí na výběr CHS

proč?

(Ivana K., 22. 6. 2011 9:58)

Dobrý den pane Horáčku, mohu se prosím zeptat proč jste nechal dojít vše tak daleko? Mám také osobní zkušenosti s demodexem. Začal nám též od prvního hárání vypadáváním chlupů na tlamičce. Už v tuto chvíli sem nenechala nic náhodě a vyhledala lékařské vyšetření. Pouhým stěrem nám byl diagnostikován demodex. Dostali jsme šetrnou léčbu v podobě obojku Preventic a do měsíce se vše krásně zahojilo. Léčba mě stála max 800 Kč - už si přesně nepamatuji (stěr + obojek + spotřební materiál a pod..). Není mi proto jasné, jak je možné, že jste dopustil, aby vaše fena takto trpěla. Ze zveřejněných lékařských zpráv je zřejmé, že jste se na kontroly nedostavoval... Proč?
Je mi líto, že má fenka takto trpí, ale není to vynou chovatelky, demodex se prostě objevuje, což vám potvrdí každý veterinář. Je ale při správné diagnostice a důsledné léčbě snadno řešitelný (jste jistě velmi znalý internetu, tak by pro vás tato informace neměla být žádnou novinkou). Jak je vám jistě známo, u žádného jiného štěněte od feny se tato nemoc neprojevila. Jak je to možné, mi nepřísluší řešit, ale čistě ze svého osobního zájmu se ptám PROČ jste to nechal zajít tak daleko a místo péče o fenu se věnujete špinění jména chovatelské stanice, která jak je mi známo Vám navrhla finanční náhradu za nestandardní štěně.

Škoda, že jste nevěnoval tolik času fence, jako věnujete tomuto webu.

Re: proč?

(Eva , 22. 6. 2011 20:24)

Dobrý den... ráda bych reagovala na váš příspěvek. Zastáváte se zde chovatelky, která dle mého názoru vám moc infomací neposkytla. Pokud jí tak dobře znáte, tak taky musíte vědět, že chovatelka navrhla odkoupení štěněte od majitele a zároveň nezapomněla zmínit, že nechá fenku uspati ( aby s tím neměla příliš velkou práci) . Proto se vás ptám, jako majitelky psa.... vrátila byste fenku majitelce s tím, že byste byla informována, že jí majitelka nechá utratit? Připadá vám to, jako správné řešení? Mě tedy rozhodně ne! Nejprve si zjistěte informace a pak si rozmyslete na co se to vůbec ptáte a proč tady obhajujete chovatelku.

Re: Re: proč?

(Ivana K., 23. 6. 2011 9:47)

Dobrý den Evo, evidentně jste mě nepochopila. Ptala jsem se majitele Barie, proč její zdravotní stav došel až do této fáze, kdy je léčba věřím opravdu velmi nákladná. Dle mého názoru se dalo tomuto stádiu a všem potížím (finanční, časové apod) s tím spojené zabránit včasným vyhledáním odborného lékaře.
A odpověď na Vaši otázku - ne nenechala (pokud by mi tu informaci chovatel dal a ani bych se feny nevzdala) dále bych se snažila svého psa léčit (samozřejmě s ohledem na jeho individuální zdravotní stav). O možném utracení fenky nic nevím, tak se k tomu nemohu vyjádřit. Ani pan Horáček mi o tom ve své odpovědi nic nepsal...

Re: Re: Re: proč?

(Eva, 23. 6. 2011 14:35)

Popravdě, paní Ivo... ono je to spíše k pláči... když vám chovatelka řekne, že by fenu nechala po odkoupení zpět, utratit. Tohle je chovatelský servis? Všichni co vám zde píší, chovatelku znají a skoro každý s ní přišel do konfliktu, tak se nedivte že vám chodí takové odpovědi.

Re: Re: Re: Re: proč?

(Ivana K., 23. 6. 2011 15:01)

pokud to skutečně řekla, je to k pláči... K tomu jestli to řekla nebo je to jen zkreslená informace by se měla vyjádřit ona sama, případně pan Horáček. Ani od jednoho jsem na toto téma žádné vyjádření zde nečetla...
Na druhou stranu se zde opakují stále stejná jména... člověk se nemůže zavděčit všem ať je kdokoli...
Určitě se najde spoustu odchovů z chovatelské stanice Dobyvatel, které své psy a feny prezentují na výstavách a jsou velmi úspěšní a hrdí na to, že mají právě psa z tohoto chovu... Nebo mi chcete říct, že mají všichni podobné problémy?
Troufnu si říci, že každá chovatelská stanice má své skalní přiznivce, zrovna tak jako odpůrce.... Problémy a neshody mezi lidmy bohužel vždy byly, jsou a budou... :(

Re: Re: Re: Re: Re: proč?

(Ivana R., 23. 6. 2011 16:33)

Jestli myslíte třeba reprezentanta BDQT, tak si zažil myslím více než dost žalostných zkušeností s touto chovatelkou. Možná je hrdý že má psa z těchto krevních linií ale co se chovatelského servisu, pomoci a chování týče nikoli. Též vlastní zkušenost. Tudíž jak pan Horáček píše, víme dost na to abychom zde mohli sdělit svůj názor. To že se naše názory shodují je jen stejná špatná zkušenost.

Re: Re: Re: Re: Re: proč?

(Eva, 23. 6. 2011 20:05)

Slečna chovatelka se vám k ničemu nevyjádří a já vám zcela narovinu napíšu proč. Je schopna se ohánět jen trestním oznámením a policií. Je to smutné, když si za štěně řekne odhadem kolem 30 tisíc, udělá štěňatům neplatný Baer test a pak ve vší slušnosti není schopna se alespoň omluvit a uznat, že by ten chovatelský servis v jejím podání měl vypadat krapítek jinak, když si hraje na takového odborníka a profíka. Přitom by stačilo změnit jen přístup. Ale to je o lidské slušnosti a inteligenci!!!!

Re: proč?

(Mirek, 22. 6. 2011 20:33)

Vážená slečno nebo paní, původně jsem měl v úmyslu Vám napsat pár vřelých slov, ale ...cituji: "Je mi líto, že "MÁ" fenka takto trpí, ale není to vynou chovatelky" ...všichni asi cítíme, odkud vítr fouká a nemám tím na mysli gramatickou chybu žáka 1. stupně základní školy. Možná, kdyby slečna chovatelka věnovala více času studiu genetiky a vlastního svědomí, kdy vědomě nakrývá demodexovou fenu, namísto sepisování trestního oznámení na majitele štěněte, tak ...na kdyby se ovšem nehraje a majitel štěnětě teď nese následky s tím spojené. A Vy, zkuste navštívit nějakou přednášku na téma dermatologie než začnete někomu radit a někoho kritizovat. Vůbec nevíte, o čem píšete, když mluvíte o léčbě trudníka.
Pozn.: Jinak ...on Vám jistě pan Horáček odpoví, co mu slečna chovatelka poradila jako léčbu a jak moc se o stav fenky zajímala. To přece není o tom, jestli je někdo znalej internetu nebo není.

Re: Re: proč?

(Ivana K., 23. 6. 2011 9:57)

Mirku, děkuji za opravu chyby a formulaci věty. Možná tomu nebudete věřit, ale také jsem si jí na poslední chvíli všimla. Rozhodně bych díky této gramatické hrubce (která se může stát každému) nezpochybňovala obsah celého příspěvku. Správně mělo bý samozřejmě, že mi je líto, že fenka Baria trpí.. asi jsem chtěla napsat, že má fenka zdravotní problémy, ale pak jsem přeformulovala na trpí a začátek věty jsem neopravila :)..
a že mi je to líto je pravda, protože velmi těžce nesu dívat se na zraněné, týrané nebo jinak nemocné psi. Proto jsem vznesla onen dotaz a snažím se udělat svůj osobní názor proč se tomu tak stalo. Ano, přenos demodexe je nejpravděpodobnější z matky na štěně, vyjímečně se tomu může stát jinak, ale je to nepravděpodobné. Každá nemoc má ale své fáze, a pochybuji o tom, že se ze dne na den stalo Barii, že měla vypelichanou skoro celou hlavu. Proto se čistě jen ze svého osobního zájmu ptám, proč se s léčbou nezačalo dříve, kdy mohla být nemoc podchycena a léčena za mnohem méně dramatických okolností. (jak jsem již psala, sama jsem vyhledala vet. při vypadání cca 2x2 cm na tlamičce svého štěněte). Podotýkám, že mám fenku křížence, tohoto času již kastrovanou, takže mi nejde o žádné výstavy ani o uchovnění, ale o péči o člena rodiny.

Re: Re: Re: proč?

(Mirek, 23. 6. 2011 10:55)

Dobrý den,

také mám fenku křížence. Rovněž je kastrovaná a navíc trpí silnými alergiemi, což je mimochodem i případ Barie. Než se u této fenky přišlo na to, co jí opravdu trápí, uběhla značná doba, během které se její stav stále horšil. Nemyslím si, že bych cokoli zanedbal, jen si s tím několik veterinářů nevědělo rady resp. jí léčili způsobem, který fence nepomáhal. Domnívám se, že právě v těchto situacích majitel štěněte ocení pomoc chovatele a "společnými" silami se pokusí problém řešit. Dermatologické obtíže jsou vždy během na dlouhou trať (navíc u Barie je spojen s alergiemi), nehledě na to, že demodex má více forem, stádií ...někdy postačí dvě, tři koupele, zakápnutí advocate a nikdy více problém zvíře nemá. Jindy se trudník neustále vrací, což souvisí s imunitním systémem zvířete. Každopádně tvrdím, že u prokázaného přenosu demodexe na štěně, který se dále objevuje v adultní formě, je zcela nezodpovědné na matce i nakaženém zvířeti opětovně chovat.

Re: Re: Re: Re: proč?

(Ivana K., 23. 6. 2011 12:22)

Mirku, viz má odpověď Ivaně R.
bohužel nevím jak probíhala komunikace mezi chovatelkou a panem Horáčkem, tak mi nepříšluší soudit. Bylo by dobré vyslechnout obě strany, určitě by zde nemuselo docházet k různým šumům. Ta snaha musí být samozřejmě na obou stranách.
Je také bohužel možné, že byla z počátku stanovena špatná diagnóza a od té doby se to "veze". nevím a nevím ani jestli chci se do detailů do této "kauzy" zamotávat.. Můj dotaz byl z počátku jasný a zatím dostávám odpovědi typu jen "co já vím"...
Vy máte štěně z chovatelské stanice Dobyvatel? Má nějaké zdravotní problémy?

Re: Re: Re: Re: Re: proč?

(Mirek, 23. 6. 2011 19:12)

Máte pravdu, Váš dotaz byl jasný, na ten Vám může zodpovědně odpovědět jen majitel nemocné fenky, nicméně Vaše představa léčby demodexe je dost zkreslená.
Já se už do debat na toto téma raději pouštět nebudu, stačila mi vlastní zkušenost a už se k ní nehodlám "nikdy" vracet ...doporučuji samostudium na http://blueboard.cz/kniha/a09hf5oj1j6fc3u93hr2ju4uhmcknx?hid=a09hf5oj1j6fc3u93hr2ju4uhmcknx.
Ano, já mám psa z CHS Dobyvatel a vím, že jestli se mě opět kdokoli zeptá, zda bych mu doporučil odběr štěněte po Kiře del Cavdillo, odpovím, že ne.
Zdravotní stav svého psa nebudu veřejně rozebírat, mám k tomu své důvody.
Nicméně ...stále se domnívám, že i přes oboustranně vyhrocený vztah děláme CHS Dobyvatel "téměř jako jediní reklamu k nezaplacení"!
Mějte se hezky!

Re: proč?

(Pavel, 22. 6. 2011 21:14)

vážená p.ivano zřejmě toho o léčbě trudníka vite hodně ale v žadném případě mě nemužete soudit co se tyče léčby a starosti o naši fenku .Ja sem si puvodně koupil u s.chovatelky štěně s kterym sem chtěl chodit na vystavy a nasledně uchovnit což fenka ktera je nositelkou trudnika neumožnuje.Trudnikem sem si sviji Fenku nenakazil.Jestli je pro vas špatna péče každé 3 týdny jezdění na stěry kontrolu k veterinaři a co 2 týden tel. s p.doktorem tak se potom omlouvam.Holt nejsem milionař abych se nastěhoval na veterinu .tato navštěva mě stoji od1000kč-3000kč a to v lepším připadě.To že se Demodex oběvuje za to mužou chovatele kteří chovaji na nemocnych fenách.obojek preventix:-)) si dělate srandu vubec neznate stěry jake měla Baria .Nikdo tady nešpini ch.stanici jen popisuji nemoc Barie Dobyvatel.Absolutně nemate potuchy co a kolik času mě a celou naši rodinu tato nemoc stoji jak finančně tak časově a nehledně na to čim si Baria musi projit.Asi by ste si měla o teto nemoci přečist odborne članky a podivat se na fotky co trudnik dokaže pak by ste se p.chovatelky asi nezastavala.

Re: Re: proč?

(Ivana K., 23. 6. 2011 9:41)

Dobrý den, děkuji za odpověď. Věřím, že vše co mi popisujete je pravda a nemám důvod vám nevěřit. Na druhou stranu si stále pokládám otázku proč se začala Baria léčit až v poměrně rozlehlém stádiu vývoji nemoci a došlo to až takto daleko.

Re: Re: Re: proč?

(Pavel, 23. 6. 2011 19:52)

Barii sme začali lečit hned akorat že u ni stadium jak vy popisujete vypadani 1 nebo dvou chloupku nebylo.U nas Barči vypadali skoro den ze dne fleky kolem oči na krku tapkach a hřbetu .takže prvotni lečba proběhla koupelemi ectodex šamponu peroxiderm a dvema druhy antibiotik hypoalergenni krmivo dale se přidaval dermanorm olej ,lososovy olej už toto co sem tu vypsal je hodnota kolem 5,500kč a to byl jen začatek.Lečba trva do dnešního dne a budeme radi když se Baria dostane aspon do normalu v tomto roce ale to že ma Trudnika to nas bude strašit každe jeji harani nikdy nebudu vědět kdy se ji to vrati z5:-( co dal to že mě po 1,2roce napsala p.chovatelka přijedte my vratit v sobotu do prahy čubu a vratim vam všechny penize to se na mě nezlobte ale Baria je naš plnohodnotny člen rodiny chtěl sem vratit 20000kč z 26500kč což za to že sem si nechal doživotně nemocnou fenku s kterou pomalu někdy ani ven nemužeme je podle mě slušny navrh ale dostal sem zase na to druhej navrh 13000kč a abych Barii vykastroval což kastarce takoveto fenky na kvalitni klinice stoji 8oookč takže kompenzace by delala 5000kč trošku malo ne ?Snad sem vam už odpověděl na vše s pozdravem Pavel



 

 

 

Z DALŠÍCH WEBŮ

REKLAMA